2014-2015

TUTORES

BATXILERGOKO AZTERKETEN EGUTEGIA (3 EBAL)

2015/04/14

2014-2015, batxilergoko hirugarren ebaluazioko azterketen

egutegia

Kurtso bukaerako egutegiak BATXILERGOA eta DBH

KORRIKA 2015

2015/03/24

Datorren ostiralean, martxoak 24, Oarsoaldeako ikastetxeekin batera KORRIKA GAZTEA ospatuko dugu.Hori dela eta, ikasleek eskolak 11:50ean bukatuko dituzte.

START INNOVAko 4. SARIA

2015/02/26

1. batxilergoko Karmele Sandín, Julen Amelibia eta Amalur Olaizola Start Innovako finalean laugarren postuan geratu dira, oso dutxa originalarekin.

ZORIONAK!

informazio gehiago

START INOVA FINALISTAK

2015/02/02

Start Innova Ekonomiako proiektuan parte hartu zuten 1.batxilergoko ikasleek finalera iristea lortu dute.

ZORIONAK!

BATXILERGOKO AZTERKETEN EGUTEGIA

2015/01/29

2014-2015, batxilergoko bigarren ebaluazioko azterketen egutegia.

egutegia

ITALIARAKO BIDAIA

26/01/2015

Aurten ere 2. Batxilergoko ikasleak Italiara doaz. Hemen duzue egingo dituzten ekintzen egitaraua

ONGI PASA!

EUSKARAREN NAZIOARTEKO EGUNA

EUSKERAREN NAZIOARTEKO EGUNA

Abenduaren 3an, Euskaren Nazioarteko Eguna zela eta, ekitaldi bat ospatu genuen eskolan. Bertan ikasle eta irakasleek hartu zuten parte.

Hona hemen bideo pare bat:

bideo1

bideo2

ERAKUSKETA MERKATUZAR AZOKAN

2014/12/5

Emakumeen aurkako indarkeriari aurre egiteko nazioarteko eguna ospatzearren, gure ikasleek parte hartu dute Errenteriako Udalak antolatu duen erakusketan. Sortu dituzten panelak eta marrazkiak Merkatuzar azokan daude ikusgai.

ITALIARAKO BIDAIAKO ARGAZKIAK, ETA IKASLEETAKO BATEN GURASOEN IRITZIA

Egunon zuzendari anderea.

Lerro hauen bidez azpimarratu nahiko genuke aurtengo Italiara batxilergoko bigarren mailako ikasleen ikas bidaiaren inguruan ideia bat. Oso ohiko da gazteen inguruan sarritan iritzi ezkorrak azaltzea, bereziki bere aisialdiaren inguruan, beraien ohituraz… Aldi honetan,  jaso dugun inpresioa izan da, bai gazteen ahotik, zein beraiekin joandako  hiru irakasleengandik (hemendik, beraiekiko gure esker ona azaldu nahi dugu) bizi izan duten esperientzia oso baikorra izan dela. Gazteen jarrera ezin hobea izan dela, eta horrelako ekintzak oso aberasgarriak direla. Zorionak guztiei!

Ikasle baten gurasoak.

KOLDO MITXELENAKO BI IKASLE "Pasaialdea Tabako-kerik gabe" LEHIAKETAKO IRABAZLE

Lehenengo saria. (ex aequo): Andoni Linares

Lehenengo saria. (ex aequo): Veronika Rakivnenko

AMERICAN BREAKFAST

1 DBH-ko ikasleek, ameriketako gosari tipiko bat egin zuten, ingeleseko tailerreko ekintza bezala.

Urrian Osakidetzak martxan jarri zuen “Pasaialdea Tabako-kerik gabe”ko programa

Bildu da “PASAIALDEA TABAKO-KERIK GABE” PROGRAMA BISULAKI IDENTIFIKATU AHAL IZATEKO ELEMENTU BAT SORTZEKO LEHIAKETAko epaimahaia, eta irabazleak honako hauek direla erabaki du:

Lehenengo saria: ex aequo eman da Koldo Mitxelena BHIko Andoni Linares Martinek eta Veronika Rakivnenkok aurkeztutako lanengatik. PS Vita bana, lan bakoitzagatik.

Beste Sarituak

Informazio Gehiago

Legislación sobre igualdad / berdintasunari buruzko legedia

Berriak