Berriak

TUTOREAK

DBH4ko IKASLEAK HOLOKAUSTOARI BURUZKO ERAKUSKETA BATEAN

2014/04/09

Joan den astean, 4. DBHko ikasleak Holokaustoari buruzko erakusketa bat ikustera joan  ginen Errenteriko Xenpelar Kultur Etxean. SOS arrazakeriak antolatu zuen eta erakunde honen kide batek azalpenak eman zizkigun. Oso interesgarria iruditu zitzaigun eta ikasle guztiek parte hartu zuten, klasean ikasitakoa erakutsiz.

2. DBHko ikasleak ANTZERKIRA

2014/4/7

Bihar apirilak 8, 2.DBHko ikasleak  "veinte mil leguas de viaje submarino" antzerkia ikustera joango dira, Donostiako Santa Teresa ikastetxera. Klaseko lehen ordua bete eta gero, autobusa hartuko dute eta 13:00etan egingo dute itzulia.

TERTULIA-AFARIA

31/3/2014

Jon Etxaideren “Gorrotoa lege” eleberria irakurri ondoren, ohiko irakasle taldekook liburuaren gaineko hitz aspertua egin genuen martxoaren 27an. Izan ere, Oinaztarren eta Ganboatarren arteko liskarrak-eta, mintzagai izan genituen.

Hurrengo eleberria: ERRAIAK

Egilea: Danele Sarriugarte

Argitaletxea: Elkar

Markel Txasko ikaslea bigarren izan da Azkue Sariko ipuin lehiaketan

Joan den martxoaren 13an Euskaltzaindiak bere Azkue Sariak banatu zituen, ohikoa den bezala, Bilboko Plaza Barrian duen egoitza nagusian.

Urtero bezala, aurten ere literatura eremuko pertsona adituek osatu dute epaimahaia, betiere Euskaltzaindiak izendatuta. 15 eta 18 urte bitartekoen lanak Joseba Butron, Amaia Jauregizar eta Jabier Kaltzakorta irakasle eta idazleek epaitu zituzten.

Bigarren saria Markel Txaskok irabazi zuen 'Lagun minak' izeneko ipuinarekin. Ikasle saritua gaur egun Batxilergoko 2. maila egiten ari da.

Fernando Morillo euskal idazlea aurten ere gure artean.

Joan zen otsailaren 27an Fernando Morillok urteroko bisita egin zuen, 3. mailako ikasleekin solasaldi bikaina burutuz.

EƱaut Gantxegi eta Gotzon Sanchez aktore euskaldunak gure institutuan

Joan zen otsailaren 26an bi aktore hauek beren aktore bizitzaren gorabeherak 4. mailako ikasleekin partekatzera etorri ziren, eta baita partekatu ere. Guztiontzat egun berezia izan zen.

Orioko Txurruka aterpetxean 4. mailako D eta B ereduetako ikasleen egonaldia

Astebeteko egonaldia burutu berri dugu Orion euskara mingainean dantzatzen jartzeko asmoz. Primerako astea izan da elkarrekin pasa duguna. Han egindako lanari eskolan jarraipena emateko ardura ez dadila bidean gera!

INGELERAKO MINTEGIAK GOGORARAZTEN DU...

Hizkuntz Eskola Ofizialean, nahi den hizkuntza eta mailetako aztereketa egin ahal izateko, beharrezko matrikula librea egiteko epea ireki da. Informazio gehiago:

ITALIARAKO BIDAIAKO ARGAZKIAK, ETA IKASLEETAKO BATEN GURASOEN IRITZIA

Egunon zuzendari anderea.

Lerro hauen bidez azpimarratu nahiko genuke aurtengo Italiara batxilergoko bigarren mailako ikasleen ikas bidaiaren inguruan ideia bat. Oso ohiko da gazteen inguruan sarritan iritzi ezkorrak azaltzea, bereziki bere aisialdiaren inguruan, beraien ohituraz… Aldi honetan,  jaso dugun inpresioa izan da, bai gazteen ahotik, zein beraiekin joandako  hiru irakasleengandik (hemendik, beraiekiko gure esker ona azaldu nahi dugu) bizi izan duten esperientzia oso baikorra izan dela. Gazteen jarrera ezin hobea izan dela, eta horrelako ekintzak oso aberasgarriak direla. Zorionak guztiei!

Ikasle baten gurasoak.

KOLDO MITXELENAKO BI IKASLE "Pasaialdea Tabako-kerik gabe" LEHIAKETAKO IRABAZLE

Lehenengo saria. (ex aequo): Andoni Linares

Lehenengo saria. (ex aequo): Veronika Rakivnenko

Urrian Osakidetzak martxan jarri zuen “Pasaialdea Tabako-kerik gabe”ko programa

Bildu da “PASAIALDEA TABAKO-KERIK GABE” PROGRAMA BISULAKI IDENTIFIKATU AHAL IZATEKO ELEMENTU BAT SORTZEKO LEHIAKETAko epaimahaia, eta irabazleak honako hauek direla erabaki du:

Lehenengo saria: ex aequo eman da Koldo Mitxelena BHIko Andoni Linares Martinek eta Veronika Rakivnenkok aurkeztutako lanengatik. PS Vita bana, lan bakoitzagatik.

Beste Sarituak

Informazio Gehiago

Legislación sobre igualdad / berdintasunari buruzko legedia