ITALIARAKO BIDAIAREN AZKEN OHARRAK 2017

• 2017/02/22 |

Zuzendaria Italiara doazen ikasleekin bildu zen, bidaiaren inguruko azken oharrak emateko.

Hemen duzue bileraren laburpena.

Bidai on bat opa dizuegu!!!

LOUSADAREKIN ELKARTRUKEARI BURUZKO BERRIA PRENTSAN

2017/02/22

Eskolak Lousadarekin egingo duen elkartrukearen inguruko berria prentsan.

DV digitalara lotura

Berria pdfn

ZIENTZIA MUSEOA

2017/02/19

Joan den ostiralean, otsailak 17, batxilergoko 5A eta 5B taldeko ikasleak, zientzia museora joan ziren. Irteera Fisika eta kimika mintegiak antolatu zuen, eta helburua gelan ikusitako zenbait gai lantzea zen

Dino Expo 017

2017/02/14

Joan den ostiralean, arratsaldeaz, DBH1A-ko zenbait ikasleek aukerako irteera batean parte hartu zuten. Historia urreari buruz ikasitakoa errepasatzeko helburuarekin, Dino-expo erakusketara joan ginen. Bertan, besteak beste Lucy Australopithecus Afarensis famatuaren buruhezurra ikusi ahal izan genuen, eta baita aro ezberdinetako animalien garapena ikusi ere.

SELEKTIBITATEARI BURUZKO OHARRA 2017

2017/02/08

Selektibitaterako aurre-inskripzio epea OTSAILAREN 6tik- MARTXOAREN 17ra izango da. Tramite hau eskolan bertan egongo da. Froga honen inguruko informazio guztia tutoreen bidez egingo da.

Gai honen inguruko dokumentazio eta informazio gehiago topatu dezakezue hemen.

Jakin arazi nahi dizuegu, selektibitatearen izen berria USE (Unibertsitatera Sartzeko Ebaluazioa), izango dela.

ITALIARA BIDAIA 2017

06/02/2017

Italiara joango diren ikasleentzako interesdun dokumentuak.

Ikasleentzako gida

LOUSADARAKO BIDAIA

03/02/2017

Aurten, aurreko urtean bezala, 4. DBHko ikasleak Portugalera (Lousada) joango dira. Hori dela eta, honen gaineko informazioa emateko, gurasoak bilera batera deitzen zaituztegu. Bilera, otsailaren 7an, asteartea,  arratsaldeko 19:00etan, izango da, ikusentzunezko gelan.

Bilera honeta, Lousadako ikasleen bisitaz ere informatuko da. Lousadatik etorriko diren ikasleen programa hemen duzue.

Halaber, gogoratu nahi dizuegu, bidaiara joan ahal izateko, beharrezkoak direla hurrengo bi dokumentuak, eta horiek eskatzen has zaitezketela:

1. Pasaportea edo gurasoek emandako bidaiatzeko baimena. Baimen hau ertzainaren komisarian tramitatzen dute.

2. Europar Osasun txartela. Internet bidez eskatzen da.

ITALIARAKO BIDAIARA BIDAIA 2017

26/01/2016

Aurtengo Italiarako bidaiari buruzko bilera batera deitu nahi dizuegu bidaian parte hartu behar duten ikasleei eta hauen gurasoei.

Eguna: otsailaren 1a

Ordua: 19:00

Non: ikus-entzuneko gela

CEMENTOS REZOLA MUSEOA

2017/01/28

ANTZERKIA FRANTSESEAN: Le Comte de Montecristo

2017/01/18

Atzo, batxilergo frantseseko ikasleak joan ginen "Le Comte de Montecristo" antzezlana ikustera. Hemen duzue zatitxo bat zuek ere disfrutatu nahi baduzue.

Koldo Mitxelena eraikuntzatik kanpo konektatzeko erabili botoi hau

Koldo Mitxelena eraikuntzatik konektatzeko erabili botoi hau