2015-2016

TUTOREAK

OHARRA EUSKARAKO LIBURUKO ISBN-AN ERROREA

• 2015/07/1 |

Liburu zerrendan 3.DBHko, euskerako liburuari dagokion ISBNa ez da zuzena. Datorren urteko liburua berria, eta hau da bere informazioa

ERAGIN (Santillana) ISBN-9788498945782

2015-2016 EUROHIRIA PROIEKTUA

Ekainaren 9an Ficoban egon ginen Euro Hirian Proiektuan barnean eginiko bi irteeraren emaitzak aurkezten. Hasieran, irteera horietan nola landu genuen Korridore Ekologiko bat zer den aurkeztu genuen. Ondoren, jokoak eta dantza egin genuen beste eskolako ikasleak hobeto ezagutzeko. Oso ongi pasa genuen. Eskerrik asko parte hartu zenutenei.

Aurkezpen1Camus-Koldo Camus eskolarekin egindakoaren emaitza
Aurkezpen2StJosephKoldoMitxelena  StJoseph eskolarekin egindakoaren emaitza
MovieFicobaEUROHIRIA2015  Ficoban egindako festaren bideoa

15_16 KURTSORAKO BEHIN BEHINEKO EGUTEGIA

2015/06/10

Hemen duzue 2015/2016 kurtsoko behin behineko egutegia.

Egutegia

2014-2015 GRADUAZIOA

Pasa den ostiralean, ekainak 12, 2.batxilergoko ikasleek beren graduazio festa ospatu zuten. Zorionak denei!

argazkiak

KOLDO MITXELENAKO BI IKASLE "Pasaialdea Tabako-kerik gabe" LEHIAKETAKO IRABAZLE

Lehenengo saria. (ex aequo): Andoni Linares

Lehenengo saria. (ex aequo): Veronika Rakivnenko

AMERICAN BREAKFAST

1 DBH-ko ikasleek, ameriketako gosari tipiko bat egin zuten, ingeleseko tailerreko ekintza bezala.

Urrian Osakidetzak martxan jarri zuen “Pasaialdea Tabako-kerik gabe”ko programa

Bildu da “PASAIALDEA TABAKO-KERIK GABE” PROGRAMA BISULAKI IDENTIFIKATU AHAL IZATEKO ELEMENTU BAT SORTZEKO LEHIAKETAko epaimahaia, eta irabazleak honako hauek direla erabaki du:

Lehenengo saria: ex aequo eman da Koldo Mitxelena BHIko Andoni Linares Martinek eta Veronika Rakivnenkok aurkeztutako lanengatik. PS Vita bana, lan bakoitzagatik.

Beste Sarituak

Informazio Gehiago