ANTZERKIA FRANTSESEAN: Le Comte de Montecristo

• 2017/01/18 |

Atzo, batxilergo frantseseko ikasleak joan ginen "Le Comte de Montecristo" antzezlana ikustera. Hemen duzue zatitxo bat zuek ere disfrutatu nahi baduzue.

LHko 6. MAILAKO IKASLEEN GURASOENTZAKO ATE IREKIAK

2017/01/18

LHko 6. mailako ikasleen gurasoei, gure institutua ezagutzeko gonbidapena luzatu nahi diegu. Eguna urtarrilaren 25a izango da arratsaldeko 18:00tan.

Egun horretan gure zentroaren proiektua eta instalazioak, gela orokorrak, gela beraziak, laborategiak....ezagutzeko aukera izango duzue

Animatu!

INGELES ANTZERKIA 2 DBHko IKASLEENTZAT

2017/01/18

Atzo, urtarrilaren 17an, DBH2ko ikasleek, MERLIN THE WIZARD antzezlana ikusi zuten. Helburua, ingeles entzumena lantzea zen eta horretarakoa Donostiako Santa Teresa eskolara hurbildu ziren

DOCK OF THE BAY

2017/01/17

Joan den ostilarean,urtarrilak 13, 2. Batxilergoko ikasleak Principal Antzokira joan ziren, pelikula hau ikustera: SEARCHING FOR SUGAR MAN, Malik Bandjellouk zuzenduta, eta DOCK OF THE BAY Festibalaren barruan. Film erakargarri hau ikusi ondoren, Asier Leoz musika-adituari pelikulari buruzko galderak egiteko aukera izan zuten gure ikasleek.

MADRIL 2016

2017/01/17

Aurtengo Madrilerako irteeran, Telefónica fundazioak antolatutako, "1,2,3...grabando" erakustaldian, tailer batean parte hartu zuten. Tailer horretako audio emaitzak hemen kontsulta ditzakezue:

audioak

TORRIJAK EGITEN MATEMATIKA LANTZEKO

2017/01/03

IES KOLDO MITXELENA BHIko ikasleek "TORRIJAK" proiektua lantzen hasi ziren gaboneko oporren aurretik. Ikasle talde batek matematikako oinarrizko eragiketeei zentzu bat emateko asmoz garatu dute proiektu hau irakasle talde baten laguntzarekin. Sukaldean oso gustora eta ondo ibili ziren denak.Proektuan zehar problema desberdinei erantzunak ematen joan dira (osagaien kantitateak gure neurrietara egokitu, supermerkatuko produktuen prezioak, gure produktuaren prezioa eta izango ditugun galera edo irabaziak...). Oraindik bukaera bat eman behar diogu, izandako irabaziekin zer egingo dugun pentsatu behar dute, baina ziur proiektu desberdinak egiten jarraituko dugula, talde bezala sortu zen giroa bikaina izan da eta!

MADRILEN 2016

2016/12/23

IES KOLDO MITXELENA BHIko ikasleak Madrilen primeran pasatzen dabiltza, hemen dituzue telefonika fundazioan egindako tailer batean:

MADRIL 2016

2016/12/21

Batxilergoko lehen mailako ikasleak, 100 bat ikasle Madrilera bidera atera dira gaur, abenduak 21. Ikasleak zenbait irakaslez lagunduko abiatu dira autobusez

Gogorarazi nahi dizuegu:

1. Autobusa goizeko 07:00tan aterako dela eskola paretik, beraz ikasle guztiak prest egon beharko dute 06:50ean.

2. Itzulia 22:00tan izango da gutxi gora behera abenduaren 18an. Autobusetako bat Errenterian egingo du geldialdia, eskola parean ere, eta beste autobusa berriz Lezo eta Oiartzunera joango da.

3. Gogoratu ere lehen eguneko bazkaria eraman behar dela. BIDAI ONA BAT OPA DIZUEGU!!

EGITARAUA

SANTO TOMAS FESTA 2016

2016/12/21

IES KOLDO MITXELENA BHIn SANTO TOMAS festa ospatu dugu (abestiak, lehiaketak eta magia...). Lehiaketa, aurten ere, abesti lehiaketa IKASLEEK irabazi dute, ZORIONAK!!!

NAVIDADES 2016

2016/12/20

IES KOLDO MITXELENA BHItik festa zoriontsu batzuk opa nahi dizkizuegu, eta horretarako, mezu honekin batera, PIO BARAJA eraikuntzaren sarreran dagoen Gabonetako zuhaitzaren argazkia bidaltzen dizuegu. Zuhaitzaren apaingarriak DBHko ikasleek eginak dira.

Koldo Mitxelena eraikuntzatik kanpo konektatzeko erabili botoi hau

Koldo Mitxelena eraikuntzatik konektatzeko erabili botoi hau