2018-2019 hizkuntza-ikastaroak atzerrrian, bekak. EBAZPENA

21/03/2018

2018-2019 Ikasturterako hizkuntza-ikastaroak atzerrian beka

Atzerrian ingeleseko, frantseseko eta alemaneko ikastaroak egiteko  beken behin betiko ebazpena atera da. Batxilergoko 1. mailako 2 ikasleeri Erresuma Batuara joateko beka eman dieta eta 2. mailako beste 2 ikasleei Irlandara joatekoa.

zerrenda

HAUTESKUNDE SINDIKALAK

2019/03/21

Martxoaren 26eko hauteskunde sindikalek, eskolako ordutegian eragiten dute. Jarraian horren berri ematen duen zirkularra gehitzen dizuegu.

zirkularra

ITALIAKO IKASLEEN FAMILIEI ESKUTITZA

18/03/2019

Lerro hauek medio, 2. batxilergoko Italiarako bidaian parte hartu zuten ikasleak zoriondu nahi ditugu. Askotan, gazteen jokabideen eta aisialdian, ondo pasatzeko egiten dituzten gauzen inguruko komentarioa txarrak entzuten dira. Ba bidaian laguntzaile izan dituzten irakasleen iritzia guztiz kontrakoa da. Bidaira joan ziren gazteen jarrera bikaina izan zen, eta irakasleek zoriontze eskutitz bat bidali dute etxeetara horren berri emateko.  Zorionak!

eskutitza

GABRIEL ARESTIREN BIZITZAREN IBILBIDEA

2019/03/15

1 batxilergoko ikasleak taldeka Bilbora joango dira Gabriel Arestiren bizitzaren ibilbidea ezagutzeko.

Argazkiak hemen jartzen joango gera.

Don Bosco institutura bisita

2019/03/13

Martxoaren 13ean 2.batxilergoko kimikako ikasleak kimika irakasleaz lagunduta, Don Bosco institutuaren Tolosako eta Errenteriako instalazioetara joan ziren. Kimikako goi-mailako zikloei buruzko informazioa jaso, eta laborategiko 3 ordutako jarduera praktiko batzuk egin zituzten.

Ikasleek, irteera oso positibo bezala baloratu zuten.

argazkiak.