Aurkezpena

Koldo Mitxelena Institutua Errenteriako Galtzaraborda Etorbideko 43. zenbakian kokaturik dagoen  ikastetxe publiko bat da. Bertan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) eta Bigarren Hezkuntza Ondokoa (DBHO) irakasten dira Euskal Autonomi Erkidegoan indarrean dauden hiru irakastereduetan.

Bi eraikinetan banaturik,  inguratzen duen berdegune zabalak 85 zuhaitz-espezie desberdin  biltzen ditu. Honek irakasleei eta ikasleei izadiarekin eta ingurumenarekin harreman zuzena izateko aukera ematen die. Kanpoaldean, bestalde, futbol eta saskibaloi zelaiak daude hainbat kirol-jardueratarako erabil-tzen direnak.

Ohiko ikasgelez gain zenbait jakintzagai bereziki lantzeko gelak ere badaude: Fisika, Kimika eta Natur Zientziak lantzeko laborategiak; Teknologia, Marrazketa, Artisautza, Plastika, Musika eta Ikus-entzunezko gaiak lantzeko gelak; Gimnasioa, Liburutegia, gela digitala (e-gela), 3 informatika gela eta berrehun ordenagailutik gora. Gela arrunt gehienak proiektore, portatil eta arbela digital batekin daude hornituta.

Azkenik, Ekitaldi-Areto zabal batek konferentziak,    hitzaldiak, antzerki emanaldiak, ikasturte amaierako jaialdiak eta abar egiteko aukera paregabea ematen du.

Zentruko ikasle kopurua 600 ingurukoa izaten da, DBHko 4 kurtsotan eta Batxilergoan banatuta.